Zabavno i poučno

VAŽNI DOKUMENTI

Razno

Vijesti
Feel EwoS radionica u OŠ Pećine Rijeka
Autor: Divna Bjelanović, 22. 11. 2016.

U OŠ Pećine u Rijeci se 14. studenog 2016. održala edukativna sportska Feel EWos radionica kojoj su prisustvovali učenici, sudionici 8. riječkih sportskih igara za djecu s teškoćama u razvoju-IGARA održanih 23.09.2016.godine u Centru Zamet, u sklopu projekta Families Live European Week of Sport (FeEL EWoS) – projekta kojega sufinancira Europska unija te njihovi prijatelji iz škole koji su ih toga dana podržavali kao publika. Predstavnica Športskog saveza osoba s invaliditetom Grada Rijeke i koordinatorica Feel EWos projekta, Tatjana Udović, mag. cult. je s učenicima i njihovim voditeljima razgovarala o dojmovima natjecanja na IGRAMA, o sportu i njegovim dobrobitima te o inkluziji djece s teškoćama u razvoju koja se ostvaruje putem sporta. Učenicima su tada uručeni simbolični pokloni, voditeljima potvrde za organiziranje sudjelovanja učenika na IGRAMA, a školi zahvalnica za sudjelovanje na IGRAMA. Sport je odlično sredstvo za psiho-fizički razvoj svih nas, a posebice za djecu s teškoćama u razvoju, kada sport predstavlja mehanizam rane integracije i rehabilitacije. Iz tog razloga, jedan od ciljeva Sportskog saveza osoba s invaliditetom Grada Rijeke i Feel Ewos projekta je poticanje djece na bavljenje sportom te omogućavanje djeci s teškoćama u razvoju što bolji učinak fizičkih aktivnosti, poboljšanje samopouzdanja, pozitivne percepcije, senzornih sposobnosti, te razvoj samostalnosti i pomoći u grupi, kao i druženja, veselja i prihvaćanja u društvu.

Na sljedećim linkovima možete pronaći objave u medijima: