preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login

Prva dječja knjižnica i Odjel za djecu s oštećenjem vida 

 

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Tražilica
Zabavno i poučno

VAŽNI DOKUMENTI

Razno

Podrška integraciji djece s posebnim potrebama

Mobilni stručni tim - podrška integraciji učenika s teškoćama u razvoju

Svako dijete ima pravo na obrazovanje . Kod nas i u svijetu već je duži niz godina trend integracija i inkluzija učenika s teškoćama u razvoju. Proširuje se broj djece koja trebaju podršku u odgoju i obrazovanju.

Kako bi se što prije otkrila takva djeca i omogućila im se kvalitetna pomoć, Grad Rijeka  je podržao pilot projekt  „Mobilni stručni timovi - podrška integraciji učenika s teškoćama u lokalnoj zajednici“.

S Projektom se započelo u travnju, a njega su se uključili svi naši učitelji budući da školu pohađa 11 učenika od 1. do 8. razreda s posebnim obrazovnim potrebama.

Projekt provodi riječka  podružnica Udruge IDEM, a cilj  je interakcija učitelja, defektologa/edukacijskih rehabilitatora u odgojno-obrazovnom radu.

Jedna od bitnih aktivnosti mobilnog stručnog tima je osposobljavanje i praćenje pomoćnika u nastavi – asistenta. Dosadašnje iskustvo naše škole pokazalo je da se uključivanjem asistenta omogućilo učenicima s posebnim obrazovnim potrebama ravnopravno sudjelovanje u odgojno-obrazovnom procesu. Mobilni stručni tim provodi edukaciju za učitelje i stručne suradnike, savjetovanje učitelja i asistenta , opservaciju i procjenu djeteta, sudjeluje u izradi individualiziranog odgojno-obrazovnog plana za učenika s teškoćama.

Svi učitelji bili su uključeni u  iskustvene radionice (40 sati) koje su bile podijeljene u 5 radionica :  

   

1. Projekt «Mobilni stručni tim» (MST) – podrška integraciji učenika s teškoćama u lokalnu zajednicu

2.  Učenici s posebnim potrebama u redovnoj školi

3.  IOOP – planiranje podrške

4.  MAPS tehnika planiranja za djecu s posebnim obrazovnim potrebama

5. Vrednovanje i ocjenjivanje postignuća učenika s teškoćama

 

Devet je učiteljica koje pohađaju vikend radionice (80 sati), a njima su pridruženi i asistenti koji polaze edukaciju u cilju stjecanja  znanja i vještina za rad s djecom.Kroz predavanja i radionice učitelji i asistent  obrađuju teme :

  • Komunikacija
  • Različitost
  • Emocija i slika o sebi
  • Krizne situacije i stres
  • Postupak s konfliktom
  • Didaktičko-metodički aspekti rada s učenicima
  • Roditeljstvo i suradnja
  • Rad u grupi i s grupom

 

Sretni smo i ponosni na uspjehe naših učenika , sretno integriranih u našoj školi. Neki od njih osvojili su i nagrade na natjecanjima. Svakim danom oni  napreduju zahvaljujući organiziranom timskom radu i kvalitenoj suradnji s roditeljima. 

                                                                                                               

Slavica Rumora, pedagoginja

preskoči na navigaciju