Informacijska pismenost provodi se u školskoj knjižnici kako bi učenici naučili kako učiti. Učenici se sudjelujući u raznovrsnim aktivnostima na temu informacijske pismenosti osposobljavaju za identificiranje, kritičko vrednovanje, interpretiranje i efikasno korištenje informacija te za razumijevanje procesa cjeloživotnoga učenja. Učenici drugog i četvrtog razreda u školskoj su knjižnici učili o pravilima sigurnog korištenja interneta, koji je jedan od izvora informacija. Interpretirali su video materijale o sigurnosti na internetu, sudjelovali su kvizu znanja o informacijskoj pismenosti te su se likovni izrazili.
Kako i što čitaju naši učenici?
Tijekom ove školske godine proveli smo istraživanje o čitalačkim navikama učenika OŠ Pećine. Online upitnik ispunilo je 153 učenika svih razreda. Prema dobivenim rezultatima 68 % učenika čita svakodnevno, dok ostali povremeno zavire u knjige. Iako ih tek 32 %...