Informacijska pismenost provodi se u školskoj knjižnici kako bi učenici naučili kako učiti. Učenici se sudjelujući u raznovrsnim aktivnostima na temu informacijske pismenosti osposobljavaju za identificiranje, kritičko vrednovanje, interpretiranje i efikasno korištenje informacija te za razumijevanje procesa cjeloživotnoga učenja. Učenici drugog i četvrtog razreda u školskoj su knjižnici učili o pravilima sigurnog korištenja interneta, koji je jedan od izvora informacija. Interpretirali su video materijale o sigurnosti na internetu, sudjelovali su kvizu znanja o informacijskoj pismenosti te su se likovni izrazili.
Svjetski dan knjige i autorskih prava – Noć knjige
Ove smo godine Svjetski dan knjige i autorskih prava – Noć knjige obilježili radionicom pod nazivom „Nevidljivi svijet osjetila“ u sklopu teme ovogodišnje manifestacije „O životinjama i ljudima“ te su u radionici sudjelovali učenici 3. i 4. razreda. Kakva sve osjetila...