Datum objave: 11. veljače 2025.

Čitanjem do sebe – kultura čitanja

Projekt Čitanjem do sebe provodi se tijekom cijele školske godine u školskoj knjižnici te u Knjižnici za djecu s oštećenjem vida, a u njemu sudjeluju učenici 1. i 2. razreda. Učenici su u školskoj knjižnici, na organiziranom susretu u veljači, slušali priču Dječak koji je poplavio svijet, autorice Snježane Babić Višnjić  te su se natjecali u književnom kvizu. Također, razgovarali su o emocijama i sudjelovali u kreativnim igrama kao što su poštanski sandučić emocija, dan-noć  i pantomima te su se likovno izrazili. Aktivnostima slušanja i interpretiranja terapeutske priče na temu određene emocije te kreativnim igrama potiče se kod učenika razvoj emocionalne pismenosti te se izgrađuje kultura čitanja.

Voditeljice projekta: Ksenija Sobotinčić Štropin, Tanja Šupe i Antonija Vuletić

Pročitajte još

8. Dani medijske pismenosti

8. Dani medijske pismenosti

Knjižnica za djecu s oštećenjem vida se i ove školske godine uključila u obilježavanje Dana medijske pismenosti. Učenici 3. razreda s učiteljicom Divnom Bjelanović sudjelovali su u radionici pod nazivom “Tko to korača internetom? – Naš digitalni otisak”. Ciljevi...

Skip to content