Datum objave: 22. veljače 2024.

Lektira u vrećici – kreativni pristup lektiri

Učenici 4. razreda uvjerili su se da lektira ne mora uvijek biti dosadna i naporna. Na satu hrvatskoga jezika predstavili su pročitanu lektiru Duh u močvari, Ante Gardaša na sasvim drugačiji način kao lektiru u papirnatoj vrećici. Nakon pročitane lektire učenici su trebali  donijeti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na  stražnjoj strani su napisali kratki sadržaj, mišljenje o djelu te likove i njihove osobine.

Najzanimljiviji dio krio se  upravo u sadržaju papirnate vrećice. Tijekom predstavljanja lektire učenici su iz vrećica izvlačili predmete objašnjavajući zašto su baš oni zaslužili svoje mjesto u njihovoj priči, a imaju veze s pročitanim romanom. U vrećicama se tako moglo pronaći svašta, od medalja, čahura, kabanica, kukuruza, eteričnog ulja eukaliptusa, ptičjeg perja, šešira, dugmadi, svjetiljki, lokota pa sve do ukusnih palačinki. Osim same znatiželje ovakav način interpretacije lektire u učenicima je pobudio maštu, upornost, inovativnost i ljubav prema čitanju te su ujedno vježbali svoj javni nastup i jezično izražavanje.

Kako su izgledale njihove papirnate vrećice i što se sve u njima nalazilo pogledajte na fotografijama snimljenim na satu.

Pročitajte još

Skip to content