Informacijska pismenost provodi se u školskoj knjižnici kako bi učenici naučili kako učiti. Učenici se sudjelujući u raznovrsnim aktivnostima na temu informacijske pismenosti osposobljavaju za identificiranje, kritičko vrednovanje, interpretiranje i efikasno korištenje informacija te za razumijevanje procesa cjeloživotnoga učenja. Učenici drugog i četvrtog razreda u školskoj su knjižnici učili o pravilima sigurnog korištenja interneta, koji je jedan od izvora informacija. Interpretirali su video materijale o sigurnosti na internetu, sudjelovali su kvizu znanja o informacijskoj pismenosti te su se likovni izrazili.
Dotakni priču – Hrabrost izlaska iz zone ugode
Učenici 2., 3. i 4. razreda sudjelovali su na radionici u sklopu školskog projekta „Dotakni priču“. Kao i uvijek, radionica je započela pričom u senzornoj sobi. Ovoga puta slušali smo inspirativnu priču „Orao koji nije htio letjeti“ iz zbirke „Priče za djecu koja žele...



