
Erasmus+ akreditacija
OŠ PEĆINE - ERASMUS AKREDITIRANA ŠKOLA
Osnovna škola Pećine, Rijeka primila je Erasmus+ akreditaciju u području općeg odgoja i obrazovanja za razdoblje 2023. – 2027.
Školi su osigurana bespovratna financijska sredstva programa Erasmus+ sve do 31. 12. 2027. godine!
Tijekom toga razdoblja ostvarivat ćemo ciljeve predviđene našom akreditacijom i provoditi aktivnosti i mobilnosti predviđene Erasmus planom.
Veselimo se budućim putovanjima, prijateljstvima i suradnji na europskoj razini kao i snažnijim povezivanjem u mreži Erasmus+ škola!

K2 projekt: ALPER-EU
Agile Learning of Programming with Educational Robotics
Projekt ALPER-EU osmišljen je kako bi transformirao način na koji učenici osnovnih škola uče programiranje. Koordinira ga profesor Antonios Konstantaras s Odjela za elektroničko inženjerstvo Hellenic Mediterranean University (HMU), Grčka.
ALPER-EU će primjenjivati agilni timski rad, rješavanje problema i programabilnu obrazovnu robotiku u radu s djecom u dobi od šest do dvanaest godina.
Konzorcij se sastoji od osam partnera:
- Hellenic Mediterranean University (HMU), Grčka,
- Sveučilište u Malti,
- Institut za obrazovnu politiku – Ministarstvo obrazovanja, vjerskih poslova i sporta (Grčka),
- Uprava za digitalnu pismenost i prijenosne vještine Ministarstva obrazovanja, sporta, mladih, istraživanja i inovacija (Malta),
- Osnovna škola u Heraklionu (Grčka),
- Osnovna škola Pećine (Hrvatska),
- Agrupamento de Escolas Terras do Ave (Portugal) i
- Škola za djecu s posebnim potrebama “Dermės” (Litvanija).
Zajedno predstavljamo proaktivnu mješavinu nacionalnih obrazovnih vlasti, sveučilišta i inovativnih škola, osiguravajući da su politika, istraživanje i učionica čvrsto povezani tijekom cijelog projekta.
U svojoj srži, ALPER-EU uvodi verziju agilne metodologije prilagođenu djeci, koja se široko koristi u Industriji 4.0.

Igor Vlajnić
Erasmus + koordinator
Ukoliko ste zainteresirani za suradnju, kontaktirajte nas putem e-pošte: igor.rljn@gmail.com
Vijesti Erasmus+ projekta
Izvješće o provedenom postupku odabira učenika za Erasmus+ mobilnosti u Bruxelles (Belgija) od 5. – 9. 11. 2024.
Nakon provedenog postupka odabira sukladno Natječaju i Kriterijima za odabir sudionika Erasmus+ mobilnosti OŠ Pećine, Komisija za provedbu postupka predložila je Erasmus+ timu i ravnateljici škole da se na mobilnost u Bruxelles (Belgija) upute 6 učenika škole,...
Natječaj za odabir sudionika Erasmus+ mobilnosti škole
Temeljem ukazane potrebe, na prijedlog koordinatora Erasmus+ programa i uz suglasnost ravnateljice škole, Erasmus+ tim je na 1. sjednici u šk. god. 2024./2025. održanoj dana 3. rujna 2024. godine usvojio zaključak o objavi Natječaja za odabir sudionika Erasmus+...
Učenici 5. i 6. razreda koji polaze u školi GOO plasirali su se među TOP 6 timova Digitalnog inovacijskog inkubatora na državnoj razini
Učenici 5. i 6. razreda, koji polaze u školi program Građanski odgoj i obrazovanje, plasirali su se u TOP 6 timova na državnoj razini te ostvarili direktan prolaz u veliko finale Digitalnog inovacijskog inkubatora sa svojim projektom „3D...
Susret učenika i učitelja OŠ Pećine i OŠ Kidričevo, Republika Slovenija
Prijateljstvo Osnovne škole Kidričevo iz Slovenije i Osnovne škole Pećine, u kojoj se kao izborni predmet uči Slovenski jezik i kultura po modelu C, traje već skoro dvadeset godina. Prošle su godine naši učenici bili u Kidričevu, a 6....
Radionica 3D printa i kviz znanja
Učenici sedmog i osmog razreda obilježili su Dan darovitosti i prigodnim radionicama. Učenici sedmog razreda odradili su radionicu 3D printa. Naučili su što je 3D printanje, koje su komponente potrebne za uspješan ispis, kako modelirati objekte...
Erasmus+ edukacija učiteljica
U periodu od 4. do 10. ožujka naše učiteljice Eda Jozipović, Nikolina Tomljanović i Maja Vrancich boravile su na tečaju Erasmus+ mobilnosti u glavnome gradu grčkoga otoka Krete, Heraklionu. Učiteljice su sudjelovale na dva različita tečaja: Effective communication i...
Informacijska pismenost u školskoj knjižnici
Informacijska pismenost provodi se u školskoj knjižnici kako bi učenici naučili kako učiti. Učenici se sudjelujući u raznovrsnim aktivnostima na temu informacijske pismenosti osposobljavaju za identificiranje, kritičko vrednovanje, interpretiranje i efikasno...

