Datum objave: 10. veljače 2025.

Dotakni priču – terapeutskom pričom do emocionalne pismenosti

U sklopu provedbe školskog projekta Dotakni priču koji se provodi u suradnji dviju školskih knjižnica, realizirana je radionica emocionalne pismenosti. U prostoru senzorne sobe i Knjižnice za djecu s oštećenjem vida učenici 3. i 4. razreda slušali su i interpretirali priču Toni, tužni krokodil, autorice Tanje Šupe. Terapeutska priča ih je potakla na razmišljanje kako su suze katkad potrebne te nam pomažu otpustiti negativne emocije i nikako nisu odraz slabosti. Kuglica kao motiv iz priče bila je povod za različite zabavne i kreativne aktivnosti poput nizanja kuglica, gađanja kuglica od papira, prenošenja kuglice na žlici te uočavanja Brailleovih slova na zidnoj abecedi. Učenici su se nakon kreativnih igara likovno izrazili te su obojali svatko svoju kuglicu prema trenutnim emocijama koje su osjećali. Provođenjem aktivnosti u sklopu projekta Dotakni priču kod učenika se razvija čitalačka i emocionalna pismenost te sposobnost kritičkog razmišljanja, što dugoročno vodi k unaprjeđenju čitateljskih navika, kreativnih sposobnosti i razvoja životnih vještina.
Voditeljice radionice: Tanja Šupe i Ksenija Sobotinčić Štropin

Pročitajte još

Dodatni obrazovni materijali

Dodatni obrazovni materijali

Poštovani roditelji/staratelji, u prilogu možete pronaći dodatni obrazovni materijal kojeg trebate nabaviti do početka nastave u školskoj godini 2025. / ’26. Postoje dva različita popisa zbog toga što grad Rijeka sufinancira kupovinu radnih bilježnica obaveznih...

Kako i što čitaju naši učenici?

Kako i što čitaju naši učenici?

Tijekom ove školske godine proveli smo istraživanje o čitalačkim navikama učenika OŠ Pećine. Online upitnik ispunilo je  153 učenika svih razreda. Prema dobivenim rezultatima 68 % učenika čita svakodnevno, dok ostali povremeno zavire u knjige. Iako ih tek 32 %...

Skip to content