Datum objave: 15. travnja 2025.

Čitanjem do sebe – razvoj emocionalnih kompetencija

Učenici 1. i 2. razreda u školskoj su knjižnici u sklopu projekta „Čitanjem do sebe” slušali priču „Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima”, autorica Tatjane Gjurković i Tee Knežević. Učenici su interpretirali priču o sreći, razgovarali su o emocijama i sudjelovali u kreativnoj igri prepoznavanja sreće te su se likovno izrazili izrađujući straničnike na temu sreće. Aktivnostima slušanja i interpretiranja terapeutske priče na temu određene emocije te kreativnim igrama potiče se kod učenika čitalačka pismenost i razvoj emocionalnih kompetencija.
Voditeljice projekta: Ksenija Sobotinčić Štropin, Tanja Šupe i Antonija Vuletić

Pročitajte još

8. Dani medijske pismenosti

8. Dani medijske pismenosti

Knjižnica za djecu s oštećenjem vida se i ove školske godine uključila u obilježavanje Dana medijske pismenosti. Učenici 3. razreda s učiteljicom Divnom Bjelanović sudjelovali su u radionici pod nazivom “Tko to korača internetom? – Naš digitalni otisak”. Ciljevi...

Skip to content