Datum objave: 11. veljače 2025.

Čitanjem do sebe – kultura čitanja

Projekt Čitanjem do sebe provodi se tijekom cijele školske godine u školskoj knjižnici te u Knjižnici za djecu s oštećenjem vida, a u njemu sudjeluju učenici 1. i 2. razreda. Učenici su u školskoj knjižnici, na organiziranom susretu u veljači, slušali priču Dječak koji je poplavio svijet, autorice Snježane Babić Višnjić  te su se natjecali u književnom kvizu. Također, razgovarali su o emocijama i sudjelovali u kreativnim igrama kao što su poštanski sandučić emocija, dan-noć  i pantomima te su se likovno izrazili. Aktivnostima slušanja i interpretiranja terapeutske priče na temu određene emocije te kreativnim igrama potiče se kod učenika razvoj emocionalne pismenosti te se izgrađuje kultura čitanja.

Voditeljice projekta: Ksenija Sobotinčić Štropin, Tanja Šupe i Antonija Vuletić

Pročitajte još

Medni dan

Medni dan

MEDNI DAN Sveti Ambrozije, zaštitnik pčelara, obilježava se 7. prosinca. Tim povodom, učenici prvoga razreda imali su posebnu priliku upoznati se s čudesnim svijetom pčela. Pčelar Damir Zanoškar posjetio je školu i pričao prvašima o životu pčela, njihovoj važnosti u...

Večer matematike 2025.

Večer matematike 2025.

U realizaciji projekta Večer matematike koji se održao 3. i 4. prosinca 2025. u poslijepodnevnim satima sudjelovali su učenici i roditelji 2., 3. i 4. r. U veselim matematičkim igrama izmjenjivali su različite kombinacije suradničkih parova: učenik - učenik i učenik -...

Međunarodni dan tolerancije u razrednoj nastavi

Međunarodni dan tolerancije u razrednoj nastavi

Održavanjem međurazrednih sportskih igara krajem studenoga čiji je moto „Igre bez granica” učenici razredne nastave naše škole obilježili su Međunarodni dan tolerancije i Dan TZK-a u čast Franji Bučaru koji je upravo ovaj nastavni predmet uveo u školski sustav....

Skip to content