Učenici 1. razreda u 2025./2026. školskoj godini sudjeluju u projektu Čitanjem do sebe kojim se potiče razvoj socio-emocionalnih kompetencija učenika i cjeloviti osobni rast te se razvija čitalačka pismenost i provodi primarna prevencija. Učenici su uz vodstvo voditeljica projekta razgovarali o emocijama, imenovali strah kao emociju, slušali priču „Ana i gospodin Strahojed”, autorice Lipovec Fraculj te su se natjecali u popratnom književnom kvizu. Interpretirali su priču na temu straha te su svoje strahove stavljali u kutiju za strahove i sudjelovali u pokretnoj igri „Ustani ako nije strašno”, u kojoj su uz pokret prepoznavali različite situacije koje kod njih izazivaju ili ne izazivaju strah. Učenici su naučili strah podijeliti da postane manji te su usmenim, literarnim i likovnim izražavanjem sve strahove prepustili Strahojedu.
Voditeljice projekta: Ksenija Sobotinčić Štropin, Tanja Šupe i Antonija Vuletić


