preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1

Prva dječja knjižnica i Odjel za djecu s oštećenjem vida 

 


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
AKTIVNI NATJEČAJI
Kalendar
« Listopad 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

 

Razno

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVJETSKI DAN SRCA
Autor: Maja Vrancich, 29. 9. 2021.

 

Dana 29. rujna obilježava se Svjetski dan srca.

Tema ovogodišnjeg Dana srca je:

KORISTI heart I POBIJEDI broken heart

#KoristiSrce  #SvjetskiDanSrca

I u našoj školi obilježili smo ovaj važan dan. U suradnji s Nastavnim zavodom za javno zdravstvo, mama naše učenice, prof.dr.sc. Iva Sorta-Bilajac Turina, dr.med., 28. 9. 2021., održala je zanimljive radionice za učenike razredne nastave. Učenici predmetne nastave obilježit će ovaj dan na satovima razrednika, prirode i biologije.

::Pogledajte fotogaleriju slika klikom na link:: i više informacija pročitajte u nastavku.


 

Kako bismo spriječili moguće bolesti srca važno je od najranije dobi:

  • usvajati zdrave životne navike,
  • konzumirati raznovrsnu prehranu,
  • baviti se redovitom tjelesnom aktivnošću, te
  • što manje vremena provoditi u sjedilačkom obliku ponašanja.

Prema preporukama projekta „Živjeti zdravo“ evo nekoliko savjeta za očuvanje zdravlja:

  1. Jesti treba raznovrsnu hranu.
  2. Osnovu prehrane neka čine namirnice bogate ugljikohidratima.
  3. Jesti bi trebalo pet i više porcija voća i povrća dnevno.
  4. Doručkovati treba svaki dan.
  5. Redovno treba jesti glavne obroke.
  6. Jesti bi trebalo umjereno.
  7. Potrebno je popiti osam čaša vode dnevno.
  8. Trebamo održavati poželjnu tjelesnu težinu.
  9. Budimo tjelesno aktivni najmanje 30 do 60 minuta dnevno.
  10. Započnimo odmah s promjenama i svaki dan napravimo neku pozitivnu promjenu svojih životnih navika.

Savjete su podijelile s nama pof.dr.sc. Iva Sorta-Bilajac Turina, dr.med. i prim. Helena Glibotić Kresina, dr.med. iz Odjela socijalne medicine Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ.

Hvala na radionicama, savjetima i preporukama!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Obavijest o izdavanju potvrda učenicima

Poštovani učenici i roditelji, 

na poveznici https://potvrde.skole.hr/login možete preuzeti i ispisati elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika. U padajućem izborniku moguće je izabrati svrhu potvrde.  Prijava za sve učenike je putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta.

Sustav za izdavanje e-potvrda o statusu školovanja redovitog učenika omogućava izdavanje potvrde u različite svrhe, a podatci o učenicima preuzimaju se iz baze podataka e-Matica u koju su upisani svi učenici škole.

preskoči na navigaciju