Razredna nastava
Naši se učitelji uvijek trude da učenici nova znanja i vještine stječu s osmijehom na licu. Učitelji se redovito educiraju i koriste kombinaciju modernih i klasičnih metoda rada. Sve su učionice opremljene pametnim pločama.
Vijesti razredne nastave
Svjetski dan knjige i autorskih prava – Noć knjige
Ove smo godine Svjetski dan knjige i autorskih prava – Noć knjige obilježili radionicom pod nazivom „Nevidljivi svijet osjetila“ u sklopu teme ovogodišnje manifestacije „O životinjama i ljudima“ te su u radionici sudjelovali učenici 3. i 4. razreda. Kakva sve osjetila...
Dani medijske pismenosti u školskoj knjižnici
Učenici 3. razreda sudjelovali su u Danima medijske pismenosti, projektu Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih provodi svake godine....
Kreativni likovni natječaj Dukat „Volim šume“
Učenici produženog boravka, polaznici skupine Mali ekolozi i ove godine sudjelovali su u kreativnom natječaju „Volim šume“. U protekle tri godine Dukat je, zahvaljujući dječjim radovima, posadio 47 tisuća sadnica i obnovio 12 hektara šuma. Ove godine pristiglo je čak...
Dan planete Zemlje
Dan planete Zemlje obilježava se 22. travnja s ciljem jačanja svijesti ljudi o čuvanju i zaštiti prirode. Mali ekolozi cijeli tjedan su raznovrsnim aktivnostima obilježili ovaj važan dan. Očistili su parkić u kojem provode svoje slobodno vrijeme. Čistili su dvorište i...
8. Dani medijske pismenosti
Knjižnica za djecu s oštećenjem vida se i ove školske godine uključila u obilježavanje Dana medijske pismenosti. Učenici 3. razreda s učiteljicom Divnom Bjelanović sudjelovali su u radionici pod nazivom “Tko to korača internetom? – Naš digitalni otisak”. Ciljevi...
Čitanjem do sebe – razvoj emocionalnih kompetencija
Učenici 1. i 2. razreda u školskoj su knjižnici u sklopu projekta „Čitanjem do sebe” slušali priču „Lisica je naučila da sreća stanuje u srcima”, autorica Tatjane Gjurković i Tee Knežević. Učenici su interpretirali priču o sreći, razgovarali su o emocijama i...
Dotakni priču – kreativno istraživanje
U okviru projekta „Dotakni priču“ održala se radionica na temu kućnih ljubimaca te su učenici u senzornoj sobi slušali kinesku narodnu priču pod nazivom „Prirodni neprijatelj". Istražili su čemu mačkama služe brkovi, kako svaka mačka ima jedinstven otisak njuškice baš...
Čitanjem do sebe – emocionalna pismenost
Učenici drugog razreda sudjelovali su na još jednoj radionici u okviru projekta „Čitanjem do sebe“. Projekt se provodi tijekom cijele školske godine, a ovoga puta razgovarali smo o ljutnji. Učenici su podijelili svoja iskustva o tome kada se ljute, zašto se...
Rijeka – moj grad 2
Drugi dio izvanučionične nastave drugaši i traćaši realizirali su prvog dana proljeća, a posvetili su je obilježavanju Svjetskog dana šuma i voda. Obišli su nekoliko lokacija na kojima su promatrali tok rijeke Rječine, prolazili ulicama grada ispod kojih teku potoci...
Rijeka – moj grad 1
Sukladno nastavnim sadržajima Prirode i društva učenici 2. razreda realizirali su tijekom ožujka izvanučioničnu nastavu na temu upoznajem svoj grad, a učenici 3. razreda na temu Rijeka - županijsko središte. U ugodnoj zajedničkoj šetnji gradskim ulicama i trgovima...