Datum objave: 10. listopada 2024.

Dotakni priču u eTwinning projektu

Učenici škole sudjeluju u eTwinning projektu „Uz čitanje riječi rastu/ Words grow by reading“ u okviru školskog projekta „Dotakni priču“ koji se provodi tijekom cijele školske godine u suradnji dviju školskih knjižnica u prostoru senzorne sobe, u Knjižnici za djecu s oštećenjem vida te u školskoj knjižnici. Aktivnostima čitanja, interpretacije i analize književnih djela u sklopu projekta, potiče se kod učenika radost čitanja, izgrađuje se kultura čitanja, unaprjeđuju se kod učenika čitalačke vještine te se potiče kritičko razmišljanje. Učenici su sudjelovali na radionici s temom emocionalne pismenosti te su u senzornoj sobi slušali priču koja je učenicima bila poticaj za razgovor o emocijama. Nakon interpretacije priče, sudjelovali su u kreativnim aktivnostima te su izradili straničnike na temu likova i sadržaja književnog djela.
Voditeljice projekta: Tanja Šupe i Ksenija Sobotinčić Štropin

Pročitajte još

Dodatni obrazovni materijali

Dodatni obrazovni materijali

Poštovani roditelji/staratelji, u prilogu možete pronaći dodatni obrazovni materijal kojeg trebate nabaviti do početka nastave u školskoj godini 2025. / ’26. Postoje dva različita popisa zbog toga što grad Rijeka sufinancira kupovinu radnih bilježnica obaveznih...

Kako i što čitaju naši učenici?

Kako i što čitaju naši učenici?

Tijekom ove školske godine proveli smo istraživanje o čitalačkim navikama učenika OŠ Pećine. Online upitnik ispunilo je  153 učenika svih razreda. Prema dobivenim rezultatima 68 % učenika čita svakodnevno, dok ostali povremeno zavire u knjige. Iako ih tek 32 %...

Skip to content