Datum objave: 3. prosinca 2024.

Čitanjem do sebe

Učenici 1. i 2. razreda sudjeluju na čitalačkim i kreativnim radionicama u sklopu projekta Čitanjem do sebe koji se provodi u školskoj knjižnici i Knjižnici za djecu s oštećenjem vida, a kojim se izgrađuje kultura čitanja i potiče razvoj socio-emocionalnih kompetencija učenika. Učenici su u sklopu provedenih radionica slušali priču „Gospodin Iz i gospođica Po”, autorice Tamare Vučković, natjecali su se u književnom kvizu na temu priče o odgovornosti, razgovarali su o emocijama te su sudjelovali u poučno-zabavnim aktivnostima na temu inkluzivnosti.
Voditeljice projekta: Ksenija Sobotinčić Štropin, Tanja Šupe i Antonija Vuletić

Pročitajte još

8. Dani medijske pismenosti

8. Dani medijske pismenosti

Knjižnica za djecu s oštećenjem vida se i ove školske godine uključila u obilježavanje Dana medijske pismenosti. Učenici 3. razreda s učiteljicom Divnom Bjelanović sudjelovali su u radionici pod nazivom “Tko to korača internetom? – Naš digitalni otisak”. Ciljevi...

Skip to content