preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Erasmus akreditirana škola

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Lektira u vrećici – kreativni pristup lektiri
Autor: Maja Vrancich, 22. 2. 2024.

Učenici 4. razreda uvjerili su se da lektira ne mora uvijek biti dosadna i naporna. Na satu hrvatskoga jezika predstavili su pročitanu lektiru Duh u močvari, Ante Gardaša na sasvim drugačiji način kao lektiru u papirnatoj vrećici. Nakon pročitane lektire učenici su trebali  donijeti papirnatu vrećicu. Prednju stranu papirnate vrećice oslikali su kao naslovnicu pročitanog djela, a na  stražnjoj strani su napisali kratki sadržaj, mišljenje o djelu te likove i njihove osobine.

Najzanimljiviji dio krio se  upravo u sadržaju papirnate vrećice. Tijekom predstavljanja lektire učenici su iz vrećica izvlačili predmete objašnjavajući zašto su baš oni zaslužili svoje mjesto u njihovoj priči, a imaju veze s pročitanim romanom. U vrećicama se tako moglo pronaći svašta, od medalja, čahura, kabanica, kukuruza, eteričnog ulja eukaliptusa, ptičjeg perja, šešira, dugmadi, svjetiljki, lokota pa sve do ukusnih palačinki. Osim same znatiželje ovakav način interpretacije lektire u učenicima je pobudio maštu, upornost, inovativnost i ljubav prema čitanju te su ujedno vježbali svoj javni nastup i jezično izražavanje.

Kako su izgledale njihove papirnate vrećice i što se sve u njima nalazilo pogledajte na fotografijama snimljenim na satu.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju