preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pećine Rijeka

Login
Bogatstvo različitosti

Projekt "Bogatstvo ražličitosti"

Školski blog

Blog OŠ Pećine

Virtualna knjižnica

Virtualna knjižnica

IZDAVANJE POTVRDA UČENICIMA

Poštovani roditelji/staratelji,

elektronički zapis/potvrdu o statusu redovitog učenika možete preuzeti i ispisati u aplikaciji e-Dnevnik. Nadogradnjom sustava u tu je svrhu otvoren novi modul gdje je u padajućem izborniku moguće izabrati svrhu potvrde.  Ulazak u e-Dnevnik omogućen je prijavom putem AAI@EduHr elektroničkog identiteta te sustava e-Građani.

Informatika u razrednoj nastavi

E-svijet 1


Krizni tim za psihološku pomoć i savjeti stručnjaka Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu mogu se dobiti putem e-maila kurikulum@mzo.hr i na telefon Nada Kegalj (098/594 721 i 091/755 0879 za Primorsko-goransku i Ličko-senjsku - Primorje).
 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
Zabavno i poučno

 

               

 

 

 

 

VAŽNI DOKUMENTI

Individualni razgovori s roditeljima

Na donjoj poveznici možete preuzeti informaciju o terminima individualnih razgovora s roditeljima u šk. god. 2023./2024. 

Priloženi dokumenti:
Raspored informacija.pdf

Razno

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Prometno o prometu u našoj knjižnici za djecu sa oštećenjem vida
Autor: Maja Vižentin, 1. 12. 2014.

Prvi razred naše škole došao je na radionicu o prometu u našu knjižnicu. Bila je to prilika da se djeca obrađujući temu prometa  u sklopu nastave, dodatno senzibiliziraju na radionici. Kroz taktilnu slikovnicu o prometu, učenici su  ponovili sudionike u prometu, vrste prometnih znakova, pješaćki prijelaz i semafor. Zatim su s povezima na očima vrlo pažljivo slušali zvukove iz prometa koje su trebali prepoznati. U toj aktivnosti učenici su bili uspješni, premda je bilo zvukova koje je bilo teže odgonetnuti.  U igri semafora učenici  su također trebali pažljivo slušati jer je  na znak crvenog ili zelenog   trebalo čučnuti, odnosno ostati stajati. Bila je to igra u kojoj su se učenici zabavili, a koliko su bili pažljivi govori činjenica da smo jako teško došli do pobjednika, učenika koji do kraja nije pogrješio.


Kao trag s  radionice, učenici su izradili svoje prometne znakove i semafore koji će krasiti njihov zajednički plakat.
 
Ova radionica je dokaz kako se u našoj knjižnici mogu obrađivati različite teme putem kojih se djeca mogu senzibilizirati.  Učenici su tako dobili priliku dobivati informacije putem taktilne slikovnice i prepoznavati zvukove, što su aktivnosti koje slijepim osobama pomažu u svakodnevnom funkcioniranju. Obzirom da je riječ o malim prvašićima na ovaj način ih se nenametljivo usmjerava na druga osjetila, što će biti temelj za nadogradnju znanja i senzibilizacije u nekim novim radionicama.
 
 
Tanja Šupe,
 
Voditeljica knjižnice




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju