2014-12-01 18:31:29

Prometno o prometu u našoj knjižnici za djecu sa oštećenjem vida

Prvi razred naše škole došao je na radionicu o prometu u našu knjižnicu. Bila je to prilika da se djeca obrađujući temu prometa  u sklopu nastave, dodatno senzibiliziraju na radionici. Kroz taktilnu slikovnicu o prometu, učenici su  ponovili sudionike u prometu, vrste prometnih znakova, pješaćki prijelaz i semafor. Zatim su s povezima na očima vrlo pažljivo slušali zvukove iz prometa koje su trebali prepoznati. U toj aktivnosti učenici su bili uspješni, premda je bilo zvukova koje je bilo teže odgonetnuti.  U igri semafora učenici  su također trebali pažljivo slušati jer je  na znak crvenog ili zelenog   trebalo čučnuti, odnosno ostati stajati. Bila je to igra u kojoj su se učenici zabavili, a koliko su bili pažljivi govori činjenica da smo jako teško došli do pobjednika, učenika koji do kraja nije pogrješio.

Kao trag s  radionice, učenici su izradili svoje prometne znakove i semafore koji će krasiti njihov zajednički plakat.   Ova radionica je dokaz kako se u našoj knjižnici mogu obrađivati različite teme putem kojih se djeca mogu senzibilizirati.  Učenici su tako dobili priliku dobivati informacije putem taktilne slikovnice i prepoznavati zvukove, što su aktivnosti koje slijepim osobama pomažu u svakodnevnom funkcioniranju. Obzirom da je riječ o malim prvašićima na ovaj način ih se nenametljivo usmjerava na druga osjetila, što će biti temelj za nadogradnju znanja i senzibilizacije u nekim novim radionicama.     Tanja Šupe,   Voditeljica knjižnice

Osnovna škola Pećine Rijeka